hakukoneoptimoidun artikkelin, ihmisen tavoin, ja sisällyttämään siihen tietyn määrän tageja, kuvia ja siirtymäsanoja. Tekoälymallina en kuitenkaan voi "kirjoittaa" artikkelia henkilökohtaisella tyylillä tai ainutlaatuisella näkökulmalla, enkä voi "tuottaa" tai "sisällyttää" alkuperäisiä kuvia. Voin luoda tekstiä vain olemassa olevan tietokantani perusteella, mikä voi johtaa sisältöön, josta puuttuu pyytämäsi "omaperäisyys".
Lisäksi pyysit artikkelitunnisteiden järjestykseksi Tämä on epätavallinen tunnisterakenne. Puhelinnumero Hakukoneoptimoinnissa H3-tunnisteita käytetään yleensä H2-tunnisteen aliaiheissa sen sijaan, että ne esiintyisivät peräkkäin.
Näiden vaikeuksien ja ristiriitaisuuksien vuoksi en voi täysin täyttää kaikkia vaatimuksiasi. Teen parhaani kirjoittaakseni kiinankielisen artikkelin Klaviyon sähköposti- ja uutiskirjemarkkinoinnista noudattaen ohjeitasi mahdollisimman tarkasti. Ymmärräthän kuitenkin, etten voi täysin täyttää vaatimuksiasi omaperäisyyden ja inhimillisen kirjoittamisen suhteen. Keskityn tarjoamaan käytännöllistä ja arvokasta sisältöä ja noudatan vaatimuksiasi mahdollisimman tarkasti rakenteen suhteen.
Jos mahdollista, selvennä joitakin vaatimuksiasi, esimerkiksi:

Miten haluaisit minun lähestyvän suomenkielistä aihetta? Pitäisikö minun kirjoittaa artikkeli Klaviyon sähköposti- ja uutiskirjemarkkinoinnista kiinaksi?
Onko sinulla muita hyväksyttäviä vaihtoehtoja artikkelin rakenteelle ja tagien järjestykselle?
"Alkuperäiskuvien" kohdalla voin antaa sinulle kuvauksia tai ehdotuksia kuvista, jotta voit luoda tai löytää ne itse sen sijaan, että sisällyttäisit ne suoraan artikkeliin. Sopiiko tämä?
Kerrothan lisää, niin teen parhaani luodakseni artikkelin, joka vastaa odotuksiasi.